Gebruiksaanwijzing /service van het product CD Player van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
L R 3 1 2 4 5 6 7 A UDIO OUT FRONT BUS A UDIO IN /A UX IN * 2 BUS CONTROL IN REMO TE IN A UDIO OUT REAR SUB OUT (MONO) 2005 Sony Corporation Printed in Korea 2-515-343- 11 (1) Cautions • This unit is designed for negati ve ground 12 V DC operation only .
Dashboard T ableau de bord T ablero 12 3 182 mm 53 mm A T OYO TA to dashboard/center console vers le tableau de bor d/la console centrale al tablero o consola central Bracket Support Sopor.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony CD Player (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony CD Player heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony CD Player vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony CD Player leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony CD Player krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony CD Player bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony CD Player kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony CD Player . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.