Gebruiksaanwijzing /service van het product D-E330 Marketing van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
Por table CD Player Sony Corporation ©2002 Printed in China Operating Instructions Mode d’emploi Manual de instrucciones 3-245-814- 11 (1) D-E330/D-E331 D-E350/D-E351 Label side up Face imprimée vers le haut Lado de la etiqueta hacia arriba “W ALKMAN” is a trademark of Sony Corporation.
English Using the dry batteries To remove the batteries Remove the batteries as illustrated ( E ). When to replace the batteries You can check the remaining power of the batteries in the display. Battery power is full. r . . r . Battery power is getting low.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony D-E330 Marketing (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony D-E330 Marketing heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony D-E330 Marketing vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony D-E330 Marketing leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony D-E330 Marketing krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony D-E330 Marketing bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony D-E330 Marketing kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony D-E330 Marketing . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.