Gebruiksaanwijzing /service van het product MZF van de fabrikant Bacharach
Ga naar pagina of 2
Mechanical Burner Combustion Testing Kits Combustion & Environmental Analyzers Headquarters: 621 Hunt V alley Circle, New Kensington, P A 15068 U.S .A. Phone: 1-800-736-4666 Canada: 1-800-328-5217 E-Mail: help@bacharach-inc.com W ebsite: www .bacharach-inc.
Headquarters: 621 Hunt V alley Circle, New Kensington, P A 15068 U.S .A. Phone: 1-800-736-4666 Canada: 1-800-328-5217 E-Mail: help@bacharach-inc.com W ebsite: www .bacharach-inc.com Fyrite, T rue Spot, T empoint, Monoxor, Draftrite and Bacharach are registered trademarks of Bacharach, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bacharach MZF (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bacharach MZF heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bacharach MZF vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bacharach MZF leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bacharach MZF krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bacharach MZF bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bacharach MZF kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bacharach MZF . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.