Gebruiksaanwijzing /service van het product NWZ-W273S van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
Co ntents Please check the items in the package . “W ALKMAN” (1) USB cradle (1) Earbuds (1 set) Swimming earbuds (1 set) Adjustment band (1) Quick S.
Pla ying Mus ic (Power) butt on Next button Pr evious button button T roubleshooting If your W alkman does not function as e xpected, try the following steps to resolve the is sue. 1 Find the symptoms of the is sue in “T r oubleshooting” in the Help Guide (HTML document), and tr y any corr ective actions listed.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony NWZ-W273S (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony NWZ-W273S heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony NWZ-W273S vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony NWZ-W273S leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony NWZ-W273S krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony NWZ-W273S bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony NWZ-W273S kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony NWZ-W273S . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.