Gebruiksaanwijzing /service van het product PCS-HG90 van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
HD Visual Communication System PCS-HG90 As the quality of IP networks advances and videoconferencing technology evolves, we can communicate more effectively and efficiently regardless of location or the distance separating us.
SPECIFICA TIONS ©2006 Sony Corporation. All rights reserved. Reproduction in whole or in part without written permission is prohibited. Features and specifications are subject to change without notice. All non-metric weights and measurements are appr oximate.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony PCS-HG90 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony PCS-HG90 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony PCS-HG90 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony PCS-HG90 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony PCS-HG90 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony PCS-HG90 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony PCS-HG90 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony PCS-HG90 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.