Gebruiksaanwijzing /service van het product RDP-M7IPBLKN van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
General Infor mation T roubleshooting General There is no pow er . Make sur e the AC ada pto r is connected to the wall outlet firmly . Make sur e the batteries a re inserted correctly . Replace all the batteries with new ones if they are weak.
C ompatible iP od/ iPhone models The com patible iP o d/iPhone models a re as follows. U pdate the software o f the iP od/iPhone to the latest v ersion befor e using it wi th this unit.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony RDP-M7IPBLKN (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony RDP-M7IPBLKN heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony RDP-M7IPBLKN vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony RDP-M7IPBLKN leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony RDP-M7IPBLKN krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony RDP-M7IPBLKN bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony RDP-M7IPBLKN kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony RDP-M7IPBLKN . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.