Gebruiksaanwijzing /service van het product HRVIT van de fabrikant State Industries
Ga naar pagina of 2
PRINTED IN THE U.S.A. 0606 185477-001 MODELS: GS6 40, 50 YR VIT , HRVIT Series 100, 101 State Water Heater Parts Fulfillment • phone: 1-800-821-2017 • www.
GS6 40 YRVIT GS6 40 HRVIT GS6 50 YRVIT GS6 50 HRVIT Item Description 1 0 0 1 0 1 1 0 0 10 1 1 ...... Air Intake Screen .................................................................... 9003406 ................ 9003406 .................... 9003406 .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat State Industries HRVIT (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen State Industries HRVIT heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens State Industries HRVIT vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding State Industries HRVIT leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over State Industries HRVIT krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van State Industries HRVIT bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de State Industries HRVIT kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met State Industries HRVIT . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.