Gebruiksaanwijzing /service van het product MiPIX-20 van de fabrikant Barco
Ga naar pagina of 2
B arco, an international company based in Kortrijk, Belgium, pro- vides visualisation and display solutions for professional markets. They recently held two ‘‘Technology Showcase 2004’’ events in the UK, one at the Three Mills Studios in London and the other at Magna in Rotherham.
specially-built, indoor street is literally a feast for the senses, with fascia boards, LED displays, light boxes etc all vying for your attention. This installation obviously allows potential clients.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Barco MiPIX-20 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Barco MiPIX-20 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Barco MiPIX-20 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Barco MiPIX-20 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Barco MiPIX-20 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Barco MiPIX-20 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Barco MiPIX-20 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Barco MiPIX-20 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.