Gebruiksaanwijzing /service van het product SFH442 van de fabrikant Sunbeam
Ga naar pagina of 2
TROUBLESHOOTING 1 YEAR LIMITED WARRANTY Sunbeam Products, Inc. doing business as Jarden Consumer Solutions or if in Canada, Sunbeam Corporation (Canada) Limited doing business as Jarden Consumer Solut.
PLEASE READ AND SA VE THESE IMPOR T ANT SAFETY INSTRUCTIONS FEA TURES - OPERA TIONS 1. HI - Manual HIGH Press the Mode/Off Button once to set the heater at HI manual setting. The HI Indicator Light will illuminate. The heater will run continuously at HIGH setting.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sunbeam SFH442 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sunbeam SFH442 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sunbeam SFH442 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sunbeam SFH442 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sunbeam SFH442 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sunbeam SFH442 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sunbeam SFH442 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sunbeam SFH442 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.