Gebruiksaanwijzing /service van het product SIM 5H van de fabrikant Barco
Ga naar pagina of 2
Barco’s SIM 5H is the world’s only single-chip DLP , 1080p HD projector designed specifically for multi-channel projection. It is a compact, cost -effective projector that blends effortlessly with a display s ystem and offers the image detail needed for any type of simulation or virtual reality envir onment .
www .barco .com R5990105 November 2007 DLP™ technology by T exas Instruments offers crystal clear images with superior quality . DLP is a trademark of T exas Instruments. The information and data giv en are typical for the equipment described. Howev er any individual item is subject to change without any no tice.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Barco SIM 5H (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Barco SIM 5H heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Barco SIM 5H vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Barco SIM 5H leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Barco SIM 5H krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Barco SIM 5H bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Barco SIM 5H kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Barco SIM 5H . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.