Gebruiksaanwijzing /service van het product WF5900 van de fabrikant Sunbeam
Ga naar pagina of 12
T h e r a p e u t i c s B R I T A ® W a t e r F i l t e r & C h i l l e r Instr uctio n Booklet WF5900 Please read these instructions carefully and retain for future reference.
.
C o n t e n t s I m p o r t a n t i n s t r u c t i o n s – r e t a i n f o r f u t u r e u s e . Sunbeam’ s Safety Precautions 2 Features of your BRITA ® Water Filter & Chiller 4 Using your .
2 If you have any concerns regarding the performance and use of your appliance, please visit www .sunbeam.com.au or contact the Sunbeam Consumer Service Line. Ensure the above safety precautions are understood. • This water filter must only be used with municipally treated water .
S u n b e a m ’ s S a f e t y P r e c a u t i o n s SAFETY PRECAUTIONS FOR ALL ELECTRICAL APPLIANCES Sunbeam are very safety conscious when designing and manufacturing consumer products, but it is essential that the product user also exercises care when using an electrical appliance.
4 F ea tu re s of y ou r BR IT A ® W at er F il t er & Ch il le r Memo display 2 litre filtering tank Power on and chilled indicator LED W ater dispenser lever.
5 F ea tu re s of y ou r BR IT A ® W at er F il t er & Ch il le r Lid BRIT A ® Maxtra cartridge 4 litre filtered water tank Filter funnel 1.2 litre chilling reservoir.
6 U s i n g y o u r B R I T A ® W a t e r F i l t e r & C h i l l e r Before using your BRIT A ® Water Filter & Chiller • Remove any packaging and promotional material from the packaging. • Remove the filter cartridge and keep in a safe place.
7 U si n g y ou r B R IT A W at er F il t e r & Ch i l le r c o nt i n ue d Filtering time Please note that on average it will take 5½ minutes to filter 1 litre of water through the BRIT A ® Maxtra cartridge. Using the Memo function It is important to change your filter cartridge regularly to enjoy the benefits of filtered water .
8 H e a d i n g U si n g y ou r B R IT A W at er F il t e r & Ch i l le r c o nt i n ue d • After 8 weeks, all four bars will disappear and a flashing arrow will appear to indicate that the cartridge should be replaced.
9 H e a d i n g C a r e a n d C l e a n i n g H e l p L i n e If you have any additional questions about using the BRITA ® Water Filter & Chiller , please call the Sunbeam help line in Australia on 1800 025 059. In New Zealand, please call 0800 786 232.
Consumer Hotline Australia 1800 025 059 New Zealand 0800 786 232 www .sunbeam.com.au T h e r a p e u t i c s T h e r a p e u t i c s ‘Su nbeam ’, is a regi stered tra dem ark of Sun beam Co rpora tio n. Mad e in Chin a. Due to mino r chang es in des ign or ot herwi se, the prod uct may diff er from the o ne sh own in thi s leafl et.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sunbeam WF5900 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sunbeam WF5900 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sunbeam WF5900 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sunbeam WF5900 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sunbeam WF5900 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sunbeam WF5900 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sunbeam WF5900 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sunbeam WF5900 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.