Gebruiksaanwijzing /service van het product SW-R-DVR4 van de fabrikant Swann
Ga naar pagina of 2
• Monitor & Record 4 areas Monitor & record up to 4 cameras located around your office, home or industrial premises. Replaces time lapse VCR and quad processor . • Motion Detection Set up to only record events, rather than continuous recording of still image (eg: empty room).
• Record evidence of theft, shoplifting, and accidents to take to the police. • Set and forget, records continuously the past months activities from 4 cameras, no tapes required! Common Scenarios .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Swann SW-R-DVR4 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Swann SW-R-DVR4 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Swann SW-R-DVR4 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Swann SW-R-DVR4 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Swann SW-R-DVR4 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Swann SW-R-DVR4 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Swann SW-R-DVR4 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Swann SW-R-DVR4 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.