Gebruiksaanwijzing /service van het product 480 van de fabrikant Tektronix
Ga naar pagina of 2
[Phaser 480 Quick Cleaning Procedure] #8801, 3-14-95 Any comments or corrections to this document should be faxed to (503) 685-3063, Attn.: HAL Coordinator T I P S & HI NT S Phaser 480 Quick Cleaning Procedure 3 5 67 1234 89 567 1234 89 • Replace the paper tray.
PAGE 2 [Phaser 480 Quick Cleaning Procedure] #8801, 3-14-95 Any comments or corrections to this document should be faxed to (503) 685-3063, Attn.: HAL Coordinator 7 8 • Clean the thermal head. WARNING - head may be warm! • Pushing towards the back of the printer, open the gray plastic paper guide to expose the roller underneath.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Tektronix 480 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Tektronix 480 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Tektronix 480 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Tektronix 480 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Tektronix 480 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Tektronix 480 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Tektronix 480 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Tektronix 480 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.