Gebruiksaanwijzing /service van het product Diamond Lobby van de fabrikant Teledex
Ga naar pagina of 2
Diamond Diamond Plus Diamond 3 Diamond 5 Diamond 10 Diamond Lobby THE WORLD LEADER IN GUEST ROOM TELECOM DIAMOND SINGLE - LINE GUESTROOM TELEPHONES INST ALLED IN MORE HOTEL ROOMS WORLDWIDE THAN ANY OT.
Diamond Lobby One (1) programmable guest service button No dial pad, Redial or Flash Easy-access data port Up to 10 progr ammable guest service buttons Redial (most models) Large printable faceplate a.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Teledex Diamond Lobby (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Teledex Diamond Lobby heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Teledex Diamond Lobby vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Teledex Diamond Lobby leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Teledex Diamond Lobby krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Teledex Diamond Lobby bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Teledex Diamond Lobby kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Teledex Diamond Lobby . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.