Gebruiksaanwijzing /service van het product Millennium 2010 van de fabrikant Teledex
Ga naar pagina of 2
Page 9 The World’s Leading Supplier of Guestroom Telephones Millennium 2005™ Available with 5 Guest Service Buttons Teledex Millennium 2010 Teledex Millennium 2010 TM TM.
Millennium T wo-Line Speakerphones T wo-Line Speakerphone with MPC™ T echnology’ s PrimeLine™ / RingLine™ Select, Extra Bright Message W aiting and Expanded Faceplate Printing Area. • T wo-Line Integrated Speakerphone with V olume Cont r o l allowing simultaneous voice and data port connections.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Teledex Millennium 2010 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Teledex Millennium 2010 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Teledex Millennium 2010 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Teledex Millennium 2010 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Teledex Millennium 2010 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Teledex Millennium 2010 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Teledex Millennium 2010 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Teledex Millennium 2010 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.