Gebruiksaanwijzing /service van het product 1.2 van de fabrikant Telenetics
Ga naar pagina of 2
Modems Modems MIU/PowerPort can be powered by delivering +5VDC (regulated) through pin 10 of the DB25. An optional 7-16VDC version is also available. Alternatively, an external jack allows the MIU/PowerPort to be powered from a wall transformer or other low voltage AC or DC power source.
25111 Arctic Ocean Drive Lake Forest, CA 92630 tel. 949.455.4000 fax. 949.455.4010 www.telenetics.com T echnical Specifications MIU/PowerPort 202T MIU/PowerPort 2.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Telenetics 1.2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Telenetics 1.2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Telenetics 1.2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Telenetics 1.2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Telenetics 1.2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Telenetics 1.2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Telenetics 1.2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Telenetics 1.2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.