Gebruiksaanwijzing /service van het product HR-2R van de fabrikant Telex
Ga naar pagina of 2
HR-2 Dual-Sided Headset with Flexible Dynamic Boom Mic The HR-2 is a dual-sided, medium-weight passive noise reduction headset with a dynamic noise-cancel- ing microphone. The headset has a noise reduction rating of 21 dB; suitable for use in a moderately noisy environment.
HR-2 Specications Connector T ermination HR-2: XLR 4-pin Female HR-2A5: XLR 5-pin Female HR-2PT : Stripped Wire HR-2R: XLR 4-pin Male HR-2R5: XLR 5-pin Male T ype HR-2: Dual Sided Monaural HR-2A5: .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Telex HR-2R (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Telex HR-2R heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Telex HR-2R vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Telex HR-2R leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Telex HR-2R krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Telex HR-2R bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Telex HR-2R kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Telex HR-2R . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.