Gebruiksaanwijzing /service van het product T5K740 van de fabrikant Timex
Ga naar pagina of 2
E XTENDED W ARRANTY A vailable in U .S . only . Extend your warranty for an additional 4 years from date of purchase f or $5. Y ou can pay with AMEX, Discover , Visa or MasterCard by calling 1 800-448-4639 during n ormal business hours . Payment must be made within 30 days of purchase.
TIMEX INTERNATIONAL W ARRANTY (U .S. – LIMITED W ARRANTY – PLEASE SEE FRONT OF INSTRUCTION BOOKLET FOR TERMS OF EXTENDED W ARRANTY OFFER) Y our TIMEX ® watch is warranted against manufacturing defects by Timex Group USA, Inc . for a period of ONE YEAR from the original purchase date.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Timex T5K740 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Timex T5K740 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Timex T5K740 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Timex T5K740 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Timex T5K740 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Timex T5K740 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Timex T5K740 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Timex T5K740 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.