Gebruiksaanwijzing /service van het product W-232 van de fabrikant Timex
Ga naar pagina of 2
THANK Y OU FOR PURCHASING Y OUR TIMEX® WA TCH. EXTENDED W ARRANTY A vailable in U .S . only . Extend your warr anty for an additional 4 years from date of purchase for $5. Y ou can pay with AMEX, Discover , Visa or MasterCard by calling 1 800-448-4639 during normal business hours .
TIMEX INTERNA TIONAL W ARRANTY (U .S . – LIMITED W ARRANTY – PLEASE SEE FRONT OF INSTRUCTION BOOKLET FOR TERMS OF EXTENDED W ARRANTY OFFER) Y our TIMEX® watch is warr anted against manufacturing defects by Timex Corpor ation for a period of ONE YEAR from the original purchase date .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Timex W-232 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Timex W-232 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Timex W-232 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Timex W-232 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Timex W-232 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Timex W-232 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Timex W-232 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Timex W-232 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.