Gebruiksaanwijzing /service van het product VP 28 van de fabrikant Tiptel
Ga naar pagina of 2
Quick R ef erence IP Video Phone Sub -Me nu Call Lis t E-Ph one Cont act Life My ATM Dire ct M ark et DBK- Mar ket Y ou can vie w A ll C all s, D iale d Ca lls , Mi sse d Ca lls , an d Rece ived Cal ls etc. Y ou can Pla y or Man age the E-P hot o st ored in t he m edi a ph one or a n exte rna l US B st orage dev ice .
LEDs Basic Phone F unctions Making a Ca ll Tab le 1 Pow er Ind ica tio n LE D You can mak e a cal l by pr ess ing the Sp eake r , p lug ing in the hea dse t o r pi cki ng up t he han dse t.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Tiptel VP 28 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Tiptel VP 28 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Tiptel VP 28 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Tiptel VP 28 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Tiptel VP 28 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Tiptel VP 28 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Tiptel VP 28 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Tiptel VP 28 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.