Gebruiksaanwijzing /service van het product 26HL47 van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
26HL47 26” Diagonal REGZA ® LC D T V PixelPure 3G™ - PixelPure 3G™ has high 1 4-bit internal digital video processing for accurate 1 2-bit output, and is therefore capable of pr oducing an amazing 4,096 levels of gr adation for a smooth, natural picture without image banding.
26HL47 Specific a tions 720p (1 366x7 68) Display Resolution PixelPure 3G™ 1 4-Bit Internal Digital Video Processing DynaLight™ Dynamic Back-Light Control A TSC/NTSC/QAM Digital T uner Native Mode.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba 26HL47 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba 26HL47 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba 26HL47 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba 26HL47 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba 26HL47 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba 26HL47 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba 26HL47 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba 26HL47 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.