Gebruiksaanwijzing /service van het product A200 SE van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
Stylish professionalism S a t e l l i t e Pr o A2 0 0 SE / G E T oshiba notebooks combined with Windows Vista, the next-generation operating, gives you the best in innovative mobile computing.
Plea se dir ect all enqu irie s to: T oshiba recommends Windows Vista ® Business Genuine Microsoft and Windows are either registered trademarks or trademarks of Genuine Microsoft Corporation in the United States and/or other countries. All trademarks are acknowledged.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba A200 SE (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba A200 SE heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba A200 SE vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba A200 SE leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba A200 SE krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba A200 SE bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba A200 SE kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba A200 SE . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.