Gebruiksaanwijzing /service van het product CTX28 van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
Telelink Communications, Inc. 397 Herndon Parkw ay, Suite 100 Herndon, VA 20170 (703) 674- 5959 For additional information, v isit our website www.TelelinkCom.
CTX 28 Voice mail User To access v oice mail f rom inside the office : • If your messa ge button is fla shing you can acc ess your new voice mail messag es by pres sing the flashing button. If not flashing you must call voice by dialing 40 0 . • Enter your s ecurity code followe d by # .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba CTX28 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba CTX28 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba CTX28 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba CTX28 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba CTX28 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba CTX28 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba CTX28 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba CTX28 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.