Gebruiksaanwijzing /service van het product DK14 van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 12
STRA T A Big Telecommunication Capabilities for Small and Medium Businesses DK 1 4 & DK40i.
Strata DK delivers the scalability you need to assure maximum communication productivity today and as your business grows..
Fle xibility Meets The Changing Needs Of Small Business As a small to medium sized business, your telecommunication needs are diverse. That’s why it’s crucial to have a telecommunication system th.
With Strata DK, you’ll have a unified network for transmitting voice, data and video. This lowers your capital and operational costs and enables you to reap the many benefits of these innovative applications: Integrated Services Digital Network (ISDN) available with DK40i Integrates voice, data, fax and video on one reliable line.
By transmitting all your communication media over one network, you’ll get the most out of your communication system, while saving money and enhancing productivity .
The Strata DK system’s modular “building block” design seamlessly adapts to new technological advancements. As a result, Strata DK’s functionality will grow with your needs. It’s a smart solution for controlling operational costs and increasing productivity.
Solutions Built In Strata DK’s advanced technology also reduces your costs: • Provides valuable information on incoming customer calls and employees’ outgoing call patterns, enabling you to make profit-boosting management decisions. • Simplifies client billing.
Innovative Applications And Benefits *Note: Some feature implementation may require additional auxiliary equipment. Features That Provide Call Answering Options: • Automatic Call Distribution (ACD) — available with DK40i Calls are queued to wait for the next available agent.
Integrated Services Digital Network (ISDN): available with DK40i • Primary Rate Interface (PRI) PRI is used to send and receive voice and/or data calls over the same network. The call-by-call feature saves money by allocating PRI channels on demand for usage of services such as DID, Tie, FX, WATS, 800, etc.
Specifications System F eatures Account Codes Forced Verifiable Voluntary Alarm Sensor Interface*—DK40i only All Call Voice Page Alternate Point Answer Amplified Conference Interface (Optional) Auto.
Override Station Number Display Private CO Line Recalling Station Identification Speed Dial Directory Dialing Station Status Display Timed Reminder Memo Station F eatures Account Code Button Account C.
Toshiba America Information Systems, Inc., Telecommunication Systems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 (949) 583-3700 http://telecom.toshiba.com ©2000 Toshiba America Information Systems, Inc. Printed in U.S.A. Strata is a registered trademark of Toshiba Corporation.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba DK14 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba DK14 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba DK14 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba DK14 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba DK14 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba DK14 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba DK14 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba DK14 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.