Gebruiksaanwijzing /service van het product F750 van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
Facts & Figures* Qosmio F750 3D Intel® Core™ i7 2630QM Up to 8 GB DDR3 (1,333 MHz) HDD up to 750 GB 5400RPM 39.6cm (15.6) HD glasses-free 3D display (16:9), , LED backlighting, 2D Mode (1 920 x 1080 pixels), 3D Mode (1366 x 768 pixels) nVIDIA N12P-GS 2GB (DDR3) 3x USB 2.
Qosmio F750 3D can easily be connected to any 3D TV via an HD MI cable, so this excellent 3D experience can be enjoyed with friends and family. 2D and 3D con tent simultaneo usly displayed The switcha.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba F750 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba F750 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba F750 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba F750 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba F750 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba F750 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba F750 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba F750 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.