Gebruiksaanwijzing /service van het product M0026290 van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
R e b a t e ! $50 Cash Rebate Act Now! B u y a Qosmio F45 mo d e l f r o m S e p t e m b e r 3 0 , 2 0 0 7 t o N o v e m b e r 3 , 2 0 0 7 a n d r ec ei v e $50.
Postmark by Dec ember 3, 2007 to: Qosm io Offe r T oshi ba Ful fill men t Cent er (Of fe r M002 6290 ) P .O. Bo x 6500 01, El P aso, TX 8856 5-0001 REBA TES: This mail-in rebate off er is valid only with pur chases from September 30, 2007 to Nov ember 3, 2007 of the Qosmio F45- AV425 (part #PQF46U-00K005).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba M0026290 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba M0026290 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba M0026290 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba M0026290 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba M0026290 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba M0026290 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba M0026290 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba M0026290 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.