Gebruiksaanwijzing /service van het product P300-SE3 van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
_____________ _______________ _______________ _______________ _______________ _______________ _______________ _______________ ____________ _______________ _______________ _______________ _____________.
configuration. Under some conditi ons, your computer product may automatically shutdown. This is a nor mal protective featu re designed to reduce the risk of lost data or dama ge to the product when used outside recommended conditions.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba P300-SE3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba P300-SE3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba P300-SE3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba P300-SE3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba P300-SE3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba P300-SE3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba P300-SE3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba P300-SE3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.