Gebruiksaanwijzing /service van het product U400-S1001X van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
atellite Pro ® U400-S1001X Toshiba recommends Windows Vista ® Business. i d e a l l y s i z e d t o keep you mobile. T oshiba ’ s 13.3-inch Satellite P r o® U400 Series oers business- essential per formance in an ideally sized design, tailor ed for por tability .
© Copyright 2008. Satellite Pr o and CongFree are r egistered trademarks and dynadock is a trademark of T oshiba America Information Systems, Inc. and/or T oshiba Corporation. Windo ws is a registered trademark of Microsoft Corporation in the United States and /or other countries.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba U400-S1001X (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba U400-S1001X heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba U400-S1001X vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba U400-S1001X leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba U400-S1001X krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba U400-S1001X bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba U400-S1001X kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba U400-S1001X . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.