Gebruiksaanwijzing /service van het product SBFTF1015-120 van de fabrikant Transition Networks
Ga naar pagina of 9
Part Number Copper - five (5) ports 10Base-T/100Base-TX Duplex Fiber-Optic - one (1) port 100Base-FX SBFTF1011-120 RJ-45 100 m (328 ft)* ST, 1300 nm multimode 2 km (1.2 miles)* SBFTF1013-120 RJ-45 100 m (328 ft)* SC, 1300 nm multimode 2 km (1.2 miles)* SBFTF1014-120 RJ-45 100 m (328 ft)* SC, 1310 nm single mode 20 km (12.
2 SBFTF10xx-12x 24-hour Technical Support: 1-800-260-1312 -- International: 00-1-952-941-7600 * Typical maximum cable distance. Actual distance is dependent upon the physical characteristics of the network.
4 SBFTF10xx-12x 24-hour Technical Support: 1-800-260-1312 -- International: 00-1-952-941-7600 Installation -- Continued Set the Dip Switches -- Continued NOTE: Dip switch 4 (in the “SW” set) applies to fiber port 1 (F1).
6 SBFTF10xx-12x 24-hour Technical Support: 1-800-260-1312 -- International: 00-1-952-941-7600 Installation -- Continued • If half-duplex mode is used, refer to the 512-Bit Rule (see page 9). • If full-duplex mode is used, the 512-Bit Rule does not apply.
8 SBFTF10xx-12x 24-hour Technical Support: 1-800-260-1312 -- International: 00-1-952-941-7600 Oper ation Status LEDs Use the status LEDs next to the fiber ports to monitor the media converter and the fiber network connections. F(ull) D(uplex) On = Full-duplex connection.
10 SBFTF10xx-12x 24-hour Technical Support: 1-800-260-1312 -- International: 00-1-952-941-7600 Oper ation -- Continued Product Features -- Continued Rate Conversion The SBFTF10xx-12x media converter a.
12 SBFTF10xx-12x 24-hour Technical Support: 1-800-260-1312 -- International: 00-1-952-941-7600 Cable Specifications -- Continued Copper Cable Category 3: (Minimum requirement for 10 Mb/s operation) Gauge 24 to 22 AWG Attenuation 11.
14 SBFTF10xx-12x 24-hour Technical Support: 1-800-260-1312 -- International: 00-1-952-941-7600 T r oubleshooting If the media converter fails, isolate and correct the failure by determining the answers to the following questions and then taking the indicated action: 1.
Trademark Notice All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners. Copyright Restrictions © 2001-2005 Transition Networks. All rights reserved. No part of this work may be reproduced or used in any form or by any means - graphic, electronic, or mechanical - without written permission from Transition Networks.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Transition Networks SBFTF1015-120 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Transition Networks SBFTF1015-120 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Transition Networks SBFTF1015-120 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Transition Networks SBFTF1015-120 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Transition Networks SBFTF1015-120 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Transition Networks SBFTF1015-120 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Transition Networks SBFTF1015-120 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Transition Networks SBFTF1015-120 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.