Gebruiksaanwijzing /service van het product 300 van de fabrikant Tripp Lite
Ga naar pagina of 2
OWNER'S MANUAL C U S Derechos Reservados © 2001 Tripp Lite. Internet Office™ es marca registrada de Tripp Lite. 1111 W. 35th Street Chicago, IL 60609 USA Customer Support: (773) 869-1234 Fax: (773) 869-1329 FaxBack: (773) 869-1877 E-mail: info@tripplite.
4 • RESOLUCION DE PROBLEMAS TECNICOS 4 .1 Guía de Resolución de Problemas Por favor refiérase a esta guía antes de solicitar servicio de reparación 93-1915 (200012037) SINTOMAS Todas las luces .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Tripp Lite 300 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Tripp Lite 300 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Tripp Lite 300 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Tripp Lite 300 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Tripp Lite 300 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Tripp Lite 300 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Tripp Lite 300 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Tripp Lite 300 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.