Gebruiksaanwijzing /service van het product PV375 van de fabrikant Tripp Lite
Ga naar pagina of 2
1111 W . 35th Street Chicago, IL 60609 USA • 773.869.1234 • www .tripplite.com Owner’ s Manual P owerV er ter ® Ultra-Compact DC-to-A C In ver ters PV150, PV375, PV500 & PV600 1 2 3 4 5 6 P.
200301 121 93-21 12 T r oubleshooting Please check the following before sending the In verter in for service: Symptom Problem Correction Alarm sounds. Low battery voltage (<10.5 V). T urn Inverter OFF and run engine to recharge vehicle battery . Output overload.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Tripp Lite PV375 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Tripp Lite PV375 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Tripp Lite PV375 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Tripp Lite PV375 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Tripp Lite PV375 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Tripp Lite PV375 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Tripp Lite PV375 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Tripp Lite PV375 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.