Gebruiksaanwijzing /service van het product 1749L van de fabrikant Tyco Electronics
Ga naar pagina of 2
1 7 4 6L /1 7 49L 17" LCD Rear -Mount T ouchmonitors Elo offers 1746L and 1749L 17” LCD rear-mount touchmonitors that are ideal for indoor/outdoor kiosks, ticketing machines, medical equipment, industrial automation, and gaming/amusement applications.
Corporate Headquarters Elo TouchSystems, Inc. 301 Constitution Drive Menlo Park, CA 94025-1110 800-ELO-TOUCH Tel 1-650-361-4700 Fax 1-650-361-4747 eloinfo@elotouch.com Europe Headquarters Tel +32 (0)16 35 21 00 Fax +32 (0)16 35 21 01 elosales@elotouch.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Tyco Electronics 1749L (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Tyco Electronics 1749L heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Tyco Electronics 1749L vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Tyco Electronics 1749L leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Tyco Electronics 1749L krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Tyco Electronics 1749L bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Tyco Electronics 1749L kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Tyco Electronics 1749L . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.