Gebruiksaanwijzing /service van het product KT-300 van de fabrikant Tyco
Ga naar pagina of 2
DATA SHEET Kantech ™ IP Link Featur es Th at Ma ke a D if fe re nce: Pow er f ul so lution fo r conn ectin g K T - 1 0 0, K T -2 00 a nd K T -30 0 doo r controlle rs to existing n etwor k infra stru.
www .kantech.com SPECIFICATIONS Pro du ct of f er in gs a nd s pe ci fi ca tio ns a re s ub je ct to c ha ng e wi tho ut n oti ce. A ct ua l pro du cts m ay va r y f rom p hoto s. Not a ll p rod uc ts i nc lu de a ll fe atu re s. Ava il ab il it y va ri es b y reg io n; co nt act y ou r sa le s re pre se nt ati ve.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Tyco KT-300 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Tyco KT-300 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Tyco KT-300 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Tyco KT-300 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Tyco KT-300 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Tyco KT-300 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Tyco KT-300 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Tyco KT-300 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.