Gebruiksaanwijzing /service van het product FP099 van de fabrikant Uniden
Ga naar pagina of 12
MANU AL O WNERS FP099 LCD Displa y Caller ID.
Important Safety Instructions . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Introduction Features . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Included in your package. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1 When using your telephone equipment, these basic safety precautions should alwa ys be followed to reduced the risk of fire, electrical shock, and injur y: 1. Read and understand all instr uctions. 2. F ollow all warnings and instr uctions marked on the product.
2 Features Caller display 80 memory caller display Out of area / Priv ate / Repeat indicator NEW CALL light Battery Low indicator Last number redial Last 5 numbers redial FLASH button Message w aiting.
L OCA TION OF CONTR OLS This unit is not waterproof. Do not expose this product to rain, water , moisture or any other liquid. NOTE 3 1 pause ÅTER 3 2 4 1 2 3 4 5 6 mno 7 8 9 0 # abc def ghi jkl pqrs tuv wxyz mute flash redial 5 6 9 10 8 7 T O T AL CALL S 10 9:52 12/30 AM NEW 02 LOW new call dn review up call back del 1.
Australian Customers: Setting the LDS code is not required. SETUP 4 NOTE 1.While holding down the del butt on, press the review dn button once. 2. Use review up or dn button t o select the cor rect number - HH : MM MM / DD 3. Press call back butt on to confir m and mov e to the next digit.
5 TELEPHONE KEY FUNCTION Ringer Select Switch If you do not wish the phone’s ringer to interrupt you, mov e the Ringer Selector Switch (located under the base) to OFF . Regular dialling Lift the handset and listen for dial tone . Then enter the tele phone number y ou wish to call.
Message W aiting (New Zealand Only) MSG If you have arranged a voice mail service with your telephone company , the LCD screen will display MESSAGE W AITING for a few seconds after a call is received. The screen will then display MSG in the upper left corner until you retrieve the message from the voice mail service.
7 A caller ID recor d consis ts of the follo wing information: Number of call recor ds received Time and Date of the call T O T AL C ALL S 04 9:52 30/1 2 AM CALL# 02 9:52 30/1 2 AM CALL# 02 1 22-746 1.
TR OUBLESHOOTING Blank or faint screen Check the line cord. Connect telephone cord. Replace batteries . Caller ID will not work properly Call your telephone company to v erify that your caller ID service is activ e . Phone will not ring Y ou may ha ve too many comm unication devices connected to a single line .
FP099 FP099 www .uniden.com.au www .uniden.co.nz 9 a a.
© 2001 Uniden Australia Pty Limited Uniden New Zealand Limited FOR PUR CHASING A UNIDEN PHONE THANK Y OU.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Uniden FP099 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Uniden FP099 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Uniden FP099 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Uniden FP099 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Uniden FP099 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Uniden FP099 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Uniden FP099 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Uniden FP099 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.