Gebruiksaanwijzing /service van het product ALL-PRO 100R-NG van de fabrikant Universal
Ga naar pagina of 9
ST OP QUESTIONS? MISSING / D AMAGED P ARTS Please do not return this product to the store. If a part is damaged or missing, simply e-mail us at php@allpro-heaters.com, or visit our website at http://allpro-heaters.com, or call our Customer Service Department at (888) 619-7060.
Page -2- GENERAL HAZARD WARNING: FAILURE TO COMPLY WITH THE PRECAUTIONS AND INSTRUCTIONS PROVIDED WITH THIS HEATER, CAN RESULT IN DEATH, SERIOUS BODILY INJURY AND PROPERTY LOSS OR DAMAGE FROM HAZARDS OF FIRE, EXPLOSION, BURN, ASPHYXIATION, CARBON MONOXIDE POISONING, AND/OR ELECTRICAL SHOCK.
Page -3- OPERA TING PRECAUTIONS This is a natural gas, direct-fired, radiant heater. It's intended use is primarily temporary heating of buildings under construction, alteration or repair.
Page -4- ODOR F ADE W ARNING FUEL GAS ODOR LP gas and natural gas have man-made odorants added specifically for detection of fuel gas leaks. If a gas leak occurs you should be able to smell the fuel gas. Since Propane (LP) is heavier than air you should smell for the gas odor low to the floor.
Page -5- SERVICING A hazardous condition may result if a heater is used that has been modified or is not functiong properly. When the heater is working properly: *The flame is contained within the heater. *The flame is essentially blue with perhaps some yellow tipping.
Page -6- 1 0814 Base Assembly 1 2 3095 Ballast 1 3 1074 Valve Shield Assembly 1 4 6113 Orifice, #55 Drill 1 5 1510 Pilot Assembly 1 6 1072 Manifold Assembly 1 7 7616 Thermoelectric Valve 1 8 6067 Spac.
Page -7- W ARRANTY We are pleased that you have selected our product and take this opportunity to assure you that qualified service facilities are available if required. With the cooperation of independent dealers, a nationwide network of authorized servicing dealers is available for your servicing requirements.
Page -9- Warranty Registration First Na me Hand print only. Use blac k or blue ink pen to fill in this fo rm. Cross or check i nside the circle. Your I nfo rma ti on Last nam e Postal code State City .
Page -10- V isit our website for product information, technical support, customer service, and warranty registration at: WWW .ALLPRO-HEA TERS.COM for All-Pro products or WWW .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Universal ALL-PRO 100R-NG (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Universal ALL-PRO 100R-NG heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Universal ALL-PRO 100R-NG vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Universal ALL-PRO 100R-NG leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Universal ALL-PRO 100R-NG krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Universal ALL-PRO 100R-NG bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Universal ALL-PRO 100R-NG kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Universal ALL-PRO 100R-NG . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.