Gebruiksaanwijzing /service van het product SRM20 van de fabrikant Univex
Ga naar pagina of 2
Project Item Number Quantity _ ___________ ____________ _________ ____________________ __________ ____________ __ _ _ E E x x a a c c t t i i n n g g S S t t a a n n d d a a r r d d s s , , J J u u s s t t L L i i k k e e Y Y o o u u r r s s , , s s i i n n c c e e 1 1 9 9 4 4 8 8 Univex Corporation 20 QT.
20 Quart Countertop Mixers SRM20/NPH20 E E x x a a c c t t i i n n g g S S t t a a n n d d a a r r d d s s , , J J u u s s t t L L i i k k e e Y Y o o u u r r s s , , s s i i n n c c e e 1 1 9 9 4 4 8.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Univex SRM20 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Univex SRM20 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Univex SRM20 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Univex SRM20 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Univex SRM20 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Univex SRM20 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Univex SRM20 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Univex SRM20 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.