Gebruiksaanwijzing /service van het product V-1090 van de fabrikant Valcom
Ga naar pagina of 3
VSP-V-1090 Issue 3 1 947790 V-1090 FLEXHORN 45 OHM TA LKBA CK HORN INTRODUCTIO N The Valcom V-1090 Flexh orn is a 45 Ohm talkback horn desi gned to be used w ith Val com “han dsfree” talkback control units. This horn is w eather proo f and can be us ed indoors or outside i n env ironmen ts rang ing from -20 to +55 degrees C .
2 947790 TROUBLESHOOTING CHART PROBLEM PROBABLE CAUSE AND CORRE CTION No sound in page mode. - Ch eck tip and ring for au dio at speaker. - Ch eck tip and ring for audio at con trol unit. Low sound in p age mode. - Check vo lume contr ol s at p age c ontr ol.
3 947790.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Valcom V-1090 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Valcom V-1090 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Valcom V-1090 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Valcom V-1090 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Valcom V-1090 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Valcom V-1090 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Valcom V-1090 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Valcom V-1090 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.