Gebruiksaanwijzing /service van het product PJ500 van de fabrikant ViewSonic
Ga naar pagina of 2
Vi ewSonic projector products carry a limited three (3) year warranty on parts and labor** (excluding lamps) from the date of original purchase. ViewSonic offers a choice of two Express Exchange Service options on projector products. (Defective lamps or lamp replacements do not qualify for Express Exchange second and third year service replacement.
Express Exchange Service (the Program) is offered to all ViewSonic customers within Canada. The Program allows for the exchange of a non-working ViewSonic projector with a comparable refurbished unit, shipped within two (2) business days* of the customer’ s phone call.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ViewSonic PJ500 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ViewSonic PJ500 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ViewSonic PJ500 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ViewSonic PJ500 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ViewSonic PJ500 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ViewSonic PJ500 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ViewSonic PJ500 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ViewSonic PJ500 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.