Gebruiksaanwijzing /service van het product V212 van de fabrikant ViewSonic
Ga naar pagina of 2
Wir eless display for a mobile workfor ce. V212 10" WIRELESS T ABLET CLIENT WITH INTEGRA TED 802.11B/G TECHNOLOGY Free yourself and your employees fr om their desks and BOOST PRODUCTIVITY with the cost-effective, lightweight V212 Wireless T ablet Client.
PROCESSOR 520MHz Intel Bulverde CO-PROCESSOR Intel Marathon G2700 co-processor OPERA TING SYSTEM Microsoft ® Windows ® CE v5.0 MEMORY Flash: 64MB SDRAM: 128MB VIDEO RESOLUTION 800x600 DISPLA Y 10.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ViewSonic V212 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ViewSonic V212 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ViewSonic V212 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ViewSonic V212 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ViewSonic V212 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ViewSonic V212 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ViewSonic V212 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ViewSonic V212 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.