Gebruiksaanwijzing /service van het product Call Center Headsets van de fabrikant VXI
Ga naar pagina of 2
CALL CENTER HEADSET S. B UIL T T O ANSWER THE CALL. Something this comfortable, this durable, and this technologically advanced can only be called remarkable.
T o order the VXI T uffSet Headsets that are right for your application, contact your nearest VXI distributor or call 800.742.8588 One F ront Street, Rollinsford, NH 03869 USA p: 603.742.2888 e: tuffset@vxicorp.com www .vxicorp.com VXI T uf fSet 10 Lightweight and comfortable, the VXI T uffSet 10 has ever ything you’ll need in a monaural headset.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat VXI Call Center Headsets (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen VXI Call Center Headsets heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens VXI Call Center Headsets vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding VXI Call Center Headsets leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over VXI Call Center Headsets krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van VXI Call Center Headsets bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de VXI Call Center Headsets kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met VXI Call Center Headsets . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.