Gebruiksaanwijzing /service van het product Parrott TP100 van de fabrikant VXI
Ga naar pagina of 2
PN 201709A © 2004 VXI Corporation VXI LIMITED W ARRANTY 1. VXI warrants that y our TP100 headset will be free from defects in material and workmanship for tw o years from the date of purchase.
4. Windows Add New Hardware Wizard – Third Pass – USB Audio Device The third pass of the Add New Hardware Wizard detects a USB Audio Device. This portion of the installation proceeds like the first, but installs “USB Audio Device" instead of “USB Composite Device”.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat VXI Parrott TP100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen VXI Parrott TP100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens VXI Parrott TP100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding VXI Parrott TP100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over VXI Parrott TP100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van VXI Parrott TP100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de VXI Parrott TP100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met VXI Parrott TP100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.