Gebruiksaanwijzing /service van het product Parrott TP150 van de fabrikant VXI
Ga naar pagina of 2
PN 201711A © 2004 VXI Corporation VXI LIMITED W ARRANTY 1. VXI w arrants that y our TP150 headset will be free from def ects in material and workmanship for two years from the date of purchase.
For customer assistance , please call VXI at 1-800-742-8588 or visit our website at www .vxiparrott.com. 2. C HOOSE A SIDE FOR THE MICROPHONE. Determine which side of your head you would prefer to locate the microphone . Swivel the microphone boom as shown.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat VXI Parrott TP150 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen VXI Parrott TP150 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens VXI Parrott TP150 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding VXI Parrott TP150 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over VXI Parrott TP150 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van VXI Parrott TP150 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de VXI Parrott TP150 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met VXI Parrott TP150 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.