Gebruiksaanwijzing /service van het product WB-1 van de fabrikant Wells
Ga naar pagina of 12
PRINTED IN UNITED ST A TES OF AMERICA WELLS BLOOMFIELD, LLC 2 ERIK CIRCLE, P . O. Box 280 V erdi, NV 89439 www .wellsbloomfield.com telephone: 775-689-5703 fax: 775-689-5976 IMPORTANT: DO NOT DI SCARD.
212 37055 OpManual for WB-1 and WB-2 Waffle Bakers Unless otherwise specified, all commercial cooking equipment manufactured by WELLS BLOOMFIELD, LLC is warranted against defects in ma terials and wor.
WARRANTY xi SPECIFICATIONS 1 FEATURES & OPERATING CONTROLS 2 PRECAUTIONS & GENERAL INFORMATION 3 AGENCY LISTING INFORMATION 3 INSTALLATION 4 OPERATION 5 CLEANING INSTRUCTIONS 6 MAINTENANCE - S.
FEATURES & OPERATING CONTROLS 2 Fig. 1 Waffle Baker - Features & Operating Controls (WB -2 shown, WB-1 similar) 212 37055 OpManual for WB-1 and WB-2 Waffle Bakers BACK VIEW UPPER GRID (RAISED .
PRECAUTIONS AND GENERAL INFORMATION 3 This appliance is intended for use in commercial establishments only. This appliance is intended to prepare food for human consumpti on. No other use is recommended or autho rized by the manufacturer or its agents.
INSTALLATION NOTE: DO NOT discard the carton or other packing materials until you have inspected the appliance for hidden damage and tested it for proper operation.
CAUTION: HOT SURFACE Exposed surfaces can be hot to the touch and may cause burns. IMPORTANT: The timer bell will ring at the end of the cooking time. The timer bell is only a signal that the waffle is done. It does not turn the heating element on or off.
CLEANING INSTRUCTIONS PREPARATION Unplug appliance fro m ele ctric power Allow appliance to cool completely. FREQUENCY Daily TOOLS Plastic Scouring Pad, So ft-Bristled Fiber Brush Mild Detergent, Non-Abrasive Cleanser Clean Soft Cloth / Sponge CLEANING 1.
PREPARATION Unplug appliance fro m ele ctric power Allow appliance to cool completely. FREQUENCY As needed TOOLS Commercial Carbon Cleaner 1” Bristle Brush, Stiff Fiber Brush Clean Soft Cloth / Sponge REMOVE CARBONIZATION FROM GRIDS 1. Allow the waffle baker to cool to room temperature.
8 TROUBLESHOOTING SYMPTOM POSSIBLE CAUSE SUGGESTED REMEDY Will not heat Power cord not plugged in, or circuit breaker tripped Establish main power Be sure appliance is plugged in Power switch OFF Turn power switch ON Internal component damage Contact an authorized Wel ls Service Agency for rep air s.
DESCRIPTION PART NO. DRIP TRAY, WB-1 , WB-2 21489 RUBBER FEET (pk 4) 21657 CUST OMER SERVICE DA T A please have this information av ailable if calling for service RESTAURANT ___________ ______________.
Genuine Parts Protect - YOU - All - W ays SER VICE TRAINING - QUALITY SER VICE SER VICE TRAINING - QUALITY SER VICE CUSTOMER SA TISF ACTION CUSTOMER SA TISF ACTION Commercial Food Equipment Service As.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Wells WB-1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Wells WB-1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Wells WB-1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Wells WB-1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Wells WB-1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Wells WB-1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Wells WB-1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Wells WB-1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.