Gebruiksaanwijzing /service van het product PRO-100W van de fabrikant Whistler
Ga naar pagina of 2
Intr oduction Dear Whistler Owner , For many of us, a vehicle is mor e than just transpor tation. It can be a mobile of fice, communications or enter tainment center , or simply an expression of our personality .
The minimum out of war ranty ser vice fee for your Whistler 100 watt inver ter is $10.00 (U.S.) . If you r equir e out of war ranty ser vice, please r etur n your unit as outlined in the section “Ser vice Under W ar ranty” along with a cer tified check or money or der for the cor r ect amount.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Whistler PRO-100W (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Whistler PRO-100W heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Whistler PRO-100W vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Whistler PRO-100W leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Whistler PRO-100W krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Whistler PRO-100W bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Whistler PRO-100W kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Whistler PRO-100W . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.