Gebruiksaanwijzing /service van het product I110 van de fabrikant Wistron NeWeb
Ga naar pagina of 2
IP Set-top Box Satellite Set-top Box TEL : 1-408-416-5200 F AX : 1-408-416-5220 W-NeWeb Corporation 333 West San Carlos St., Suite 1400, San Jose, CA 951 10-2726 Product Catalogue Set-top Box Set-top .
IP Set-top Box Satellite Set-top Box J100 J410 J630 I100 I110 I400 Video Decoder H.264 (AVC) MPEG2 MPEG4 WMV9 DivX Audio Decoder AC3 AAC WMA9 Video Output Standard Definition NTSC or PAL Component YCbCr (optional) S-Video (optional) CVBS Audio Output Digital SPDIF via Electricity Analog RCA Audio L/R Data Access USB 1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Wistron NeWeb I110 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Wistron NeWeb I110 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Wistron NeWeb I110 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Wistron NeWeb I110 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Wistron NeWeb I110 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Wistron NeWeb I110 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Wistron NeWeb I110 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Wistron NeWeb I110 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.