Gebruiksaanwijzing /service van het product 3 van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 4
X ero x SMART send 3.0 Br ochur e Xe rox ® S MAR T s e n d ® 3 . 0 Sc a n n i n g m a de f ast a n d s ec u r e.
2 Use th e pow er of scann ing to t ransfor m the w ay y ou w ork. I t ’ s poss ib le wi th S M A R Ts e n d ® softwar e.U seSMART sendandy ourmu lti functiond evi cet os.
1. Cre ate th e wor kfl ow at yo ur P C — UsingWor k owW iza rdsin dic atedo cu men tde sti nat ion s,d igita lform at s ,howyo uwantt opub lishi t,e tc.
Speci fica ti ons f or Xer ox ® S M A R Ts e n d ® 3.0 SMART s end Key Features Web -b a s e d s o f t wa re a p p li ca ti o n t ha t au to m at es • th e di gi ta l t ra ns fo r ma t io n, co n.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox 3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox 3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox 3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox 3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox 3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox 3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox 3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox 3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.