Gebruiksaanwijzing /service van het product 3210 van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 11
www.xerox.com/Section508 1 of 11 Last Revision: 05/21/09 WorkCentre™ 3210/3220 Voluntary Product Accessibility Template (VPAT) Compliance Status- Compliant with minor exceptio ns Learn more about Xerox and Section 508 at our website: Product Image www.
www.xerox.com/Section508 2 of 11 Last Revision: 05/21/09 Section 1194.21 Softwa re Applications and Operat ing Systems – Detail Back to top Criteria Supporting Features Remarks and explanations (a) .
www.xerox.com/Section508 3 of 11 Last Revision: 05/21/09 Criteria Supporting Features Remarks and explanations are used to identify controls, status indicators, or other programmatic elements, the meaning assigned to those images shall be consistent throughout an application's performance.
www.xerox.com/Section508 4 of 11 Last Revision: 05/21/09 Section 1194.22 We b-based Internet Information an d Applications – Detail Back to top Criteria Supporting Features Remarks and explanations (a) A text equivalent for every non-text element shall be provided (e.
www.xerox.com/Section508 5 of 11 Last Revision: 05/21/09 Criteria Supporting Features Remarks and explanations provided to make a web site comply with the provisions of this part, when compliance cannot be accomplished in any other way. The content of the text-only page shall be updated whenever the primary page changes.
www.xerox.com/Section508 6 of 11 Last Revision: 05/21/09 Section 1194.25 Self-Co ntained, Closed Products – Det ail B ack to top Criteria Supporting Features Rema rks and explanations (a) Self contained products shall be usable by people with disabilities without requiring an end-user to attach Assistive Technology to the product.
www.xerox.com/Section508 7 of 11 Last Revision: 05/21/09 Criteria Supporting Features Rema rks and explanations be provided to automatically reset the volume to the default level after every use.
www.xerox.com/Section508 8 of 11 Last Revision: 05/21/09 Criteria Supporting Features Rema rks and explanations and intended to be used in one location and which have operable controls shall comply wi.
www.xerox.com/Section508 9 of 11 Last Revision: 05/21/09 Section 1194.31 Fu nctional Performance Criteria – Detail Bac k to top Criteria Supporting Features Rema rks and explanations (a) At least on.
www.xerox.com/Section508 10 of 11 Last Revision: 05/21/09 Criteria Supporting Features Rema rks and explanations that is operable with limited reach and strength shall be provided.
www.xerox.com/Section508 11 of 11 Last Revision: 05/21/09 Xerox Product Accessories f or People with Disabilities In addition to the award-winning Xerox Copier Assistant, Xerox provides additional acc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox 3210 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox 3210 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox 3210 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox 3210 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox 3210 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox 3210 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox 3210 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox 3210 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.