Gebruiksaanwijzing /service van het product 7132 van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 10
Xerox WorkCentre ® 7132 Copyrigh t © 20 06, Xe rox Corporation . All right s rese rve d. 1 Quick Scan Features Setup Gui de This guide incl udes instructions for : Scan t o Email on page 1 S.
Scan t o Em ail Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 2 Prerequisites for S can to Email Setup Confir m th at : 1. An exist in g ope rational ne tw ork using TCP/ IP is av ailable. 2. The devi ce must be setup w ith D N S an d the Doma in Name setti ng s for the networ k.
Scan t o Em ail Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 3 10. Set up the SMT P serv er configu ration vi a Ce nt re W are In ternet Servi ce s : a. Click th e Pro perties tab . b. Click th e Protocols Setting s fol de r . c. Click SMTP .
Scan t o Em ail Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 4 Scan to Email T roubleshooting For i nternal corporat e mail se rvers , substi tute the word "Co rporate" for " ISP" in th e followin g tro ubl eshootin g ta ble.
Scan to Mailbox Se tu p (O pt io nal) Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 5 Scan to Mail bo x Setup (O pti ona l) This feat ure allows docu ments to be stor ed i n a m ai lb ox for future pr ocessing.
Scan to Mailbox Se tu p (O pt io nal) Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 6 Procedure f or Scanning to Mailbox 1. At the devi ce , select All Services and Scan to Mailbox . a. Selec t th e mai lbox number to which you wan t to scan a docume nt .
Network Scan ning Setup (O pt io nal ) Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 7 Network Scanni ng Setup (Optional ) Network sca nni ng use s FTP or SMB protoc ol s to transfe r sca nn ed document s on to a server or a client.
Network Scan ning Setup (O pt io nal ) Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 8 f. Select Apply . Note If pr o m p t e d to e n t e r a U s e r N a me an d Pa s s w or d , t h e d e fa u l t s e t t in g s a r e 11111 and x -admin respect ively .
Scan to FTP/S MB (Optio nal ) Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 9 Scan to F TP/SMB (Opt ional) Files can be scanne d on the mu ltifuncti on device a nd routed t o a server or a clien t using FT P or SMB protoco ls. Directory struc tures (reposito ries) need to be created on the serve r to hold the scann ed do cument s.
Scan to FTP/S MB (Optio nal ) Copyrigh t © 2006, Xe rox Corporation. All righ ts rese rve d. 10 16. From a worksta t ion , logon to the FT P/SM B server. Navi ga te to the direct ory path (repository) t hat was set up earl ier on the serve r . Y our sca nne d doc ument can be fou nd in t he sp ecifi ed direc tory.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox 7132 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox 7132 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox 7132 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox 7132 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox 7132 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox 7132 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox 7132 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox 7132 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.