Gebruiksaanwijzing /service van het product 877 van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 2
www.x ero x. co m Reference “A bout Xerox” Product Safety Data Sheet XEROX Product: WorkCentre Pro 412 PSDS No.: 0877 FaxCentre F12 ISSUE DA TE: 09/21/01 REV. DA TE: 11/01/02 Section I - Product Identification Manufacturer's Name Emergency No.
All meas urem ents were m ade on produc ts perf orm ing within established operating s pecific ations and received recom m ended m aintenance proc edures. X erox cer tifies that this product m eets or exc eeds the applicable standards for safety and emiss ions.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox 877 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox 877 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox 877 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox 877 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox 877 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox 877 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox 877 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox 877 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.