Gebruiksaanwijzing /service van het product KS 48 van de fabrikant Beurer
Ga naar pagina of 2
4. F ehlermeldungen G Error messages F Messages d’erreur E A visos de error es I Messaggi di error e T Hata mesajları r Сообщения об ошибках Q Komunikaty błędów O F outmeldinge.
• Bu t erazi ticari amaçla kullanyma uygun deg˘ildir . • Onar mlar ancak Beurer Müşteri Servisince veya yetkili sat c lar taraf ndan yap labilir . K ullanılmış ve tamamen bitmiş pillerin, ö zel işar etli çöp bidonlarına veya öz el çöp toplama yerlerine atılması veya atılmak üzer e satıcıya geri verilmesi ger ekir .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Beurer KS 48 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Beurer KS 48 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Beurer KS 48 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Beurer KS 48 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Beurer KS 48 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Beurer KS 48 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Beurer KS 48 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Beurer KS 48 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.